Wednesday, March 27, 2013

ဓါတ္ပံုႀကီးႀကီး အသြင္သစ္နဲ႔ မိုဘုိင္းေၾကာ္ျငာ ေဈးကြက္ကုိ အပုိင္သိမ္းမယ့္ facebook




အခုရက္ပုိင္းအတြင္း လူမႈကြန္ရက္ေတြၾကားမွာ နာမည္အႀကီးဆံုး သတင္းႏွစ္ခု ရွိပါတယ္။ တစ္ခုကေတာ့ အသံုးျပဳသူဦးေရ သန္း ၁၀၀ ေက်ာ္သြားခဲ့တဲ့ Instagram ဓါတ္ပံုလူမႈကြန္ရက္ အေၾကာင္းပါ။ ေနာက္တစ္ခုက ကမ႓ာ့ လူဦးေရ အမ်ားဆံုး လူမႈကြန္ရက္ Facebook ရဲ႕ Interface အသြင္အျပင္ပံုစံ ေျပာင္းလဲျခင္း သတင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
တကယ္ေတာ့ ဒီသတင္းႏွစ္ခုဟာ လူမႈကြန္ရက္ စီးပြားေရး နယ္ပယ္ထဲမွာ ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ တြဲဖက္ၿပီး ျမင္ရမယ့္ သတင္းေတြ ျဖစ္တယ္လို႔ ထင္စရာ ရွိေပမယ့္ သူတုိ႔ကုိ သတင္းတစ္ပုဒ္တည္းလို႔ ျမင္ရမယ့္ သီးသန္႔ အေၾကာင္းအရာ ရွိေနပါတယ္။ အဲဒီ အေၾကာင္းအရာကေတာ့ Facebook အေနနဲ႔ ဓါတ္ပံုပုိင္းကုိ ပုိၿပီး အေလးထားလာတဲ့ အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။
၂၀၁၂ ခုႏွစ္အတြင္းက Facebook ဟာ Instagram ကုိ ဝယ္ယူခဲ့ၿပီး သူတုိ႔ရဲ႕ ဓါတ္ပံုေထာက္ပံ့မႈ နည္းပညာကုိ အရွိန္ျမႇင့္တင္ခဲ့သလို လူမႈကြန္ရက္ သမိုင္းတစ္ေလွ်ာက္ ဓါတ္ပံုေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သီးျခား အေလးထားတဲ့ အျပဳအမူေတြကုိ Facebook အေနနဲ႔ ျပဳလုပ္ေပးခဲ့တာကုိလည္း ေတြ႕ျမင္ခဲ့ရပါတယ္။ New Feed ဆိုတဲ့ Feature ကုိ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္မွာ Facebook က အသံုးျပဳခြင့္ ေပးခဲ့ၿပီး အခုအခါမွာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြၾကားက သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကုိ ရယူရာမွာ ဗဟိုအခ်က္အခ်ာက်တဲ့ ေနရာအျဖစ္ ရွိေနခဲ့ပါတယ္။ ဒီအခ်က္ေၾကာင့္ New Feed ရဲ႕ Interface ပိုင္းကုိ Facebook တည္ေထာင္သူေတြက အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေစဖုိ႔ ပံုမွန္ ႀကိဳးစားခဲ့ၾကတာကို သိသာစြာ ေတြ႕ျမင္ရပါတယ္။
ကုမၸဏီတည္ေထာင္သူ လူငယ္ကြန္ပ်ဴတာ ပညာရွင္ ဇူကာဘတ္ဂ္က သူတို႔ရဲ႕ လူမႈကြန္ရက္ကုိ အေကာင္းဆံုး သတင္းစာတစ္ေစာင္ ျဖစ္ခ်င္တယ္လို႔ အျမဲတေစ ေျပာခဲ့ၿပီး အဲ့ဒီ ရည္ရြယ္ခ်က္ေၾကာင့္လည္း အခ်က္အလက္ အစံုကုိ အခ်ိန္နဲ႔ တေျပးညီ ၾကည့္႐ႈလုိ႔ရမယ့္ News Feed Feature ကုိ ဖန္တီးခဲ့တာပါ။ Facebook ရဲ႕ Interface ပံုစံ ေျပာင္းလဲမႈမွာ Profile နဲ႔ ပတ္သက္ရန္ အႀကီးမားဆံုးလို႔ ေျပာႏိုင္တာက Timeline Feature ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ Feature ကုိ စတင္မိတ္ဆက္စဥ္က ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ခဲ့တဲ့ သူေတြရွိသလို လက္မခံခ်င္တဲ့သူေတြ၊ အရင္က ပံုစံနဲ႔ အသားက်ေနတဲ့သူေတြလည္း ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဘယ္လုိပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ Facebook ရဲ႕ Timeline Interface ပံုစံက တျခားလူမႈ ကြန္ရက္ေတြရဲ႕ Profile စာမ်က္ႏွာထက္ အမ်ားႀကီး ခမ္းနားမႈ ရွိေနတာကုိ လက္ခံေနၾကရပါၿပီ။ Timeline Feature နဲ႔အတူ လံုၿခံဳေရးဆုိင္ရာ သတ္မွတ္မႈ စနစ္ေတြ၊ တည္ေနရာ၊ အခ်ိန္စတဲ့ မွတ္သားႏိုင္မႈ စနစ္ေတြကို ေပါင္းစပ္ ျဖည့္ဆည္းေပးခဲ့ပါတယ္။ လံုၿခံဳေရးဆုိင္ရာ သတ္မွတ္မႈေတြမွာလည္း ေရြးခ်ယ္ဖို႔ အစိတ္အပုိင္းမ်ားစြာကုိ ထပ္ေဆာင္း ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Timeline ကို ဆန္႔က်င္တဲ့သူေတြေတာင္ ေနာက္ဆံုးမွာ သေဘာက် ႏွစ္ၿခိဳက္တဲ့ အေျခအေန ေရာက္ရွိလာခဲ့ၾကပါတယ္။
ဓါတ္ပံုနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး Facebook က ႐ုတ္႐ုတ္သဲဲသဲျဖစ္ေအာင္ ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးခဲ့တဲ့ Feature က Face Recognition ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ပုဂၢလိက လံုၿခံဳေရးကုိ ထိခုိက္ေစတယ္ဆုိတဲ့ သတ္မွတ္မႈေတြနဲ႔ ဒီ Feature ရဲ႕ အခန္းက႑ ေမွးမွိန္သြားခဲ့ပါတယ္။ Instagram လူမႈကြန္ရက္ကုိ ဝယ္ယူၿပီးတဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ Instagram နဲ႔ Facebook ကို ပူးေပါင္းၿပီး သံုးစြဲမႈေတြ ျပဳလုပ္သူ အေရအတြက္ မ်ားလာသလို Facebook ရဲ႕ ဓါတ္ပံုေတြအေပၚ အေလးထားတဲ့ ဦးတည္ခ်က္ကလည္း ပိုၿပီး ျပတ္သားလာပါတယ္။
အခုအသြင္အျပင္ ဒီဇုိင္းသစ္မွာ Facebook က ယူေဆာင္လာခဲ့တဲ့ အစိတ္အပုိင္း အမ်ားစုက Timeline Feature အတြက္ အေထာက္အကူ ျဖစ္သလို New Feed ရဲ႕ ပံ့ပုိးမႈကုိလည္း ပိုမိုအသက္ဝင္ေစပါလိမ့္မယ္။ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ေတြအတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ေထာက္ပံ့မႈေတြ ပါဝင္မွာ ျဖစ္သလို တည္ေနရာေတြကုိ မွ်ေဝႏုိင္မယ့္ စနစ္သစ္ေတြနဲ႔ ကိုယ္ရဲ႕ပုဂၢလိကဆုိင္ရာ မွ်ေဝမႈေတြကို ပုိၿပီး အသက္ဝင္မႈ ရွိေစဖုိ႔ ဓါတ္ပံုအႀကီးႀကီးေတြကအစ သတ္မွတ္ထားႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။ ဆက္ၿပီးေတာ့ မိုဘိုင္းပစၥည္းေတြေပၚမွာ ပိုမိုထင္သာျမင္သာ ရွိေစမယ့္ ဒီဇုိင္းပံုစံ အသစ္ရဲ႕ အားသာခ်က္ေတြ အေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပခ်င္ပါတယ္။
Feed မ်ားကုိ ေရြးခ်ယ္မႈ
Facebook ရဲ႕ နည္းပညာ ေခါင္းေဆာင္တစ္ဦးျဖစ္တဲ့ Chris Struhar က အသံုးျပဳသူ အမ်ားစုဟာ သူတုိ႔ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဘယ္လို သီခ်င္းမ်ိဳးကုိ နားေထာင္ေနၾကတယ္၊ ဘာေတြ လုပ္ေနၾကတယ္ ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းေတြကုိ သိခ်င္သူေတြ ျဖစ္တယ္လို႔ ဆုိထားပါတယ္။ သူတုိ႔ရဲ႕ News Feed ဒီဇိုင္းသစ္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုးရဲ႕ Feed ေတြကို ၾကည့္႐ႈႏိုင္ဖုိ႔ စီစဥ္ေပးထားပါတယ္။ မိုဘုိင္းပစၥည္းေတြနဲ႔ အသံုးျပဳတဲ့အခါ ဒီလိုမ်ိဳး ေထာက္ပံ့မႈက စိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္းပါတယ္။ Music ဆုိတဲ့ Feed အသစ္ကုိလည္း တင္ဆက္ေပးမွာ ျဖစ္ၿပီး ဓါတ္ပံုေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ Feed ကုိလည္း ေပါင္းစပ္ေပးမွာပါ။ Following Feed မွာေတာ့ အသံုးျပဳသူေတြက Like ျပဳလုပ္ထားတဲ့ စာမ်က္ႏွာေတြ၊ လူေတြရဲ႕ Update အားလံုးကုိ ၾကည့္႐ႈႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အရင္ကလို ႐ႈတ္ေထြးေနတဲ့ News Feed ပံုစံကေန ကိုယ္ၾကည့္ခ်င္တဲ့ အရာကုိ ေရြးခ်ယ္ၾကည့္႐ႈႏိုင္တဲ့ တင္ဆက္မႈမ်ိဳးလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
ဘာေတြ ထူးျခားသြားသလဲ
အခုလို ဒီဇိုင္းသစ္ ျပဳလုပ္လိုက္လို႔ News Feed ရဲ႕ ပံုစံက ဘာေတြ ထူးျခားသြားႏိုင္သလဲ အေျဖထုတ္ရမွာေတာ့ အေၾကာင္းအရာ သံုးခု ေပၚလာခဲ့ပါတယ္။ ပထမဆံုး အေနနဲ႔ စာမ်က္ႏွာေတြနဲ႔ လူေတြဆီက ေပးပို႔တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြကို စံုစံုလင္လင္ ရယူႏုိင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ စနစ္တက် ခြဲျခားၿပီး ရယူႏုိင္ျခင္းက အားသာခ်က္ ျဖစ္သလို စားေသာက္ဆုိင္စတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈေတြမွာလည္း ဒီေန႔အတြက္ ဘာေတြက အေကာင္းဆံုးလဲ ဆုိတဲ့ သတိေပးမႈေတြကုိ ရယူႏိုင္ပါတယ္။ ဒုတိယ တစ္ခ်က္ကေတာ့ Following Feeds နဲ႔ပဲ ျဖစ္ၿပီး ပင္မစာမ်က္ႏွာရဲ႕ ညာဘက္ျခမ္းကေန အေၾကာင္းအရာစံုကုိ ဆက္တုိက္ ေဖာ္ျပေပးေနမွာပါ။ ေနာက္ဆံုး အခ်က္ကေတာ့ ကာဗာဓါတ္ပံုျဖစ္ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္မႈေတြကုိ သိရွိႏုိင္ဖုိ႔ စီစဥ္ေပးထားပါလိမ့္မယ္။
တည္ေနရာ အခ်က္ျပ စနစ္သစ္
ဒီဇိုင္းပံုစံ ေျပာင္းလဲမႈမွာ ပလက္ေဖာင္း အားလံုးအတြက္ တည္ေနရာ အခ်က္ျပစနစ္ ေျပာင္းလဲမႈကုိလည္း ထည့္သြင္း ေပးလုိက္ပါတယ္။ စာမ်က္ႏွာေတြကို သြားေရာက္ ၾကည့္႐ႈတဲ့ ေနရာမွာ ပိုၿပီး ရွင္းလင္းစြာ ၾကည့္႐ႈႏိုင္ဖုိ႔နဲ႔ Loading ျပဳလုပ္ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြ သက္သာေစဖို႔ ဒီဇိုင္းပံုစံ အသစ္မွာ စီစဥ္ေပးထားပါလိမ့္မယ္။
အခု ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ အခ်က္ေတြက လာမယ့္ ရက္သတၱပတ္ အနည္းငယ္အတြင္းမွာ Facebook အသံုးျပဳသူေတြ ထိေတြ႕ ခံစားရေတာ့မယ့္ News Feed ပံုစံသစ္ရဲ႕ တခ်ိဳ႕အစိတ္အပိုင္းေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ႀကီးမားတဲ့ ဓါတ္ပံုေတြနဲ႔ ၾကည့္႐ႈသူေတြကုိ ဆြဲေဆာင္ႏိုင္မယ့္ ေထာက္ပံ့မႈေတြကလည္း လူမႈကြန္ရက္ေတြရဲ႕ အြန္လိုင္းေၾကာ္ျငာ စီးပြားေရးဘက္မွာ ထူးျခားမႈ တစ္ခုအျဖစ္ ေပၚထြက္လာဦးမွာပါ။ အသံုးျပဳသူ မ်ားလာတာနဲ႔အမွ် Feature ဆန္းသစ္မႈေတြ ပုိမိုေကာင္းမြန္လာခဲ့သလို လံုၿခံဳေရး စနစ္ေတြလည္း အဆင့္ျမင့္လာတဲ့ Facebook ရဲ႕ အသြင္သစ္ အျမင္သစ္ Interface ဒီဇိုင္းပံုစံကို အျမန္ဆံုး အသံုးျပဳႏုိင္ေတာ့မယ့္အေၾကာင္း တင္ဆက္ ေပးလိုက္ရျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
Ref & Credit to The IT Times

No comments:

Post a Comment

Wednesday, March 27, 2013

ဓါတ္ပံုႀကီးႀကီး အသြင္သစ္နဲ႔ မိုဘုိင္းေၾကာ္ျငာ ေဈးကြက္ကုိ အပုိင္သိမ္းမယ့္ facebook




အခုရက္ပုိင္းအတြင္း လူမႈကြန္ရက္ေတြၾကားမွာ နာမည္အႀကီးဆံုး သတင္းႏွစ္ခု ရွိပါတယ္။ တစ္ခုကေတာ့ အသံုးျပဳသူဦးေရ သန္း ၁၀၀ ေက်ာ္သြားခဲ့တဲ့ Instagram ဓါတ္ပံုလူမႈကြန္ရက္ အေၾကာင္းပါ။ ေနာက္တစ္ခုက ကမ႓ာ့ လူဦးေရ အမ်ားဆံုး လူမႈကြန္ရက္ Facebook ရဲ႕ Interface အသြင္အျပင္ပံုစံ ေျပာင္းလဲျခင္း သတင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
တကယ္ေတာ့ ဒီသတင္းႏွစ္ခုဟာ လူမႈကြန္ရက္ စီးပြားေရး နယ္ပယ္ထဲမွာ ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ တြဲဖက္ၿပီး ျမင္ရမယ့္ သတင္းေတြ ျဖစ္တယ္လို႔ ထင္စရာ ရွိေပမယ့္ သူတုိ႔ကုိ သတင္းတစ္ပုဒ္တည္းလို႔ ျမင္ရမယ့္ သီးသန္႔ အေၾကာင္းအရာ ရွိေနပါတယ္။ အဲဒီ အေၾကာင္းအရာကေတာ့ Facebook အေနနဲ႔ ဓါတ္ပံုပုိင္းကုိ ပုိၿပီး အေလးထားလာတဲ့ အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။
၂၀၁၂ ခုႏွစ္အတြင္းက Facebook ဟာ Instagram ကုိ ဝယ္ယူခဲ့ၿပီး သူတုိ႔ရဲ႕ ဓါတ္ပံုေထာက္ပံ့မႈ နည္းပညာကုိ အရွိန္ျမႇင့္တင္ခဲ့သလို လူမႈကြန္ရက္ သမိုင္းတစ္ေလွ်ာက္ ဓါတ္ပံုေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သီးျခား အေလးထားတဲ့ အျပဳအမူေတြကုိ Facebook အေနနဲ႔ ျပဳလုပ္ေပးခဲ့တာကုိလည္း ေတြ႕ျမင္ခဲ့ရပါတယ္။ New Feed ဆိုတဲ့ Feature ကုိ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္မွာ Facebook က အသံုးျပဳခြင့္ ေပးခဲ့ၿပီး အခုအခါမွာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြၾကားက သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကုိ ရယူရာမွာ ဗဟိုအခ်က္အခ်ာက်တဲ့ ေနရာအျဖစ္ ရွိေနခဲ့ပါတယ္။ ဒီအခ်က္ေၾကာင့္ New Feed ရဲ႕ Interface ပိုင္းကုိ Facebook တည္ေထာင္သူေတြက အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေစဖုိ႔ ပံုမွန္ ႀကိဳးစားခဲ့ၾကတာကို သိသာစြာ ေတြ႕ျမင္ရပါတယ္။
ကုမၸဏီတည္ေထာင္သူ လူငယ္ကြန္ပ်ဴတာ ပညာရွင္ ဇူကာဘတ္ဂ္က သူတို႔ရဲ႕ လူမႈကြန္ရက္ကုိ အေကာင္းဆံုး သတင္းစာတစ္ေစာင္ ျဖစ္ခ်င္တယ္လို႔ အျမဲတေစ ေျပာခဲ့ၿပီး အဲ့ဒီ ရည္ရြယ္ခ်က္ေၾကာင့္လည္း အခ်က္အလက္ အစံုကုိ အခ်ိန္နဲ႔ တေျပးညီ ၾကည့္႐ႈလုိ႔ရမယ့္ News Feed Feature ကုိ ဖန္တီးခဲ့တာပါ။ Facebook ရဲ႕ Interface ပံုစံ ေျပာင္းလဲမႈမွာ Profile နဲ႔ ပတ္သက္ရန္ အႀကီးမားဆံုးလို႔ ေျပာႏိုင္တာက Timeline Feature ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ Feature ကုိ စတင္မိတ္ဆက္စဥ္က ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ခဲ့တဲ့ သူေတြရွိသလို လက္မခံခ်င္တဲ့သူေတြ၊ အရင္က ပံုစံနဲ႔ အသားက်ေနတဲ့သူေတြလည္း ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဘယ္လုိပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ Facebook ရဲ႕ Timeline Interface ပံုစံက တျခားလူမႈ ကြန္ရက္ေတြရဲ႕ Profile စာမ်က္ႏွာထက္ အမ်ားႀကီး ခမ္းနားမႈ ရွိေနတာကုိ လက္ခံေနၾကရပါၿပီ။ Timeline Feature နဲ႔အတူ လံုၿခံဳေရးဆုိင္ရာ သတ္မွတ္မႈ စနစ္ေတြ၊ တည္ေနရာ၊ အခ်ိန္စတဲ့ မွတ္သားႏိုင္မႈ စနစ္ေတြကို ေပါင္းစပ္ ျဖည့္ဆည္းေပးခဲ့ပါတယ္။ လံုၿခံဳေရးဆုိင္ရာ သတ္မွတ္မႈေတြမွာလည္း ေရြးခ်ယ္ဖို႔ အစိတ္အပုိင္းမ်ားစြာကုိ ထပ္ေဆာင္း ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Timeline ကို ဆန္႔က်င္တဲ့သူေတြေတာင္ ေနာက္ဆံုးမွာ သေဘာက် ႏွစ္ၿခိဳက္တဲ့ အေျခအေန ေရာက္ရွိလာခဲ့ၾကပါတယ္။
ဓါတ္ပံုနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး Facebook က ႐ုတ္႐ုတ္သဲဲသဲျဖစ္ေအာင္ ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးခဲ့တဲ့ Feature က Face Recognition ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ပုဂၢလိက လံုၿခံဳေရးကုိ ထိခုိက္ေစတယ္ဆုိတဲ့ သတ္မွတ္မႈေတြနဲ႔ ဒီ Feature ရဲ႕ အခန္းက႑ ေမွးမွိန္သြားခဲ့ပါတယ္။ Instagram လူမႈကြန္ရက္ကုိ ဝယ္ယူၿပီးတဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ Instagram နဲ႔ Facebook ကို ပူးေပါင္းၿပီး သံုးစြဲမႈေတြ ျပဳလုပ္သူ အေရအတြက္ မ်ားလာသလို Facebook ရဲ႕ ဓါတ္ပံုေတြအေပၚ အေလးထားတဲ့ ဦးတည္ခ်က္ကလည္း ပိုၿပီး ျပတ္သားလာပါတယ္။
အခုအသြင္အျပင္ ဒီဇုိင္းသစ္မွာ Facebook က ယူေဆာင္လာခဲ့တဲ့ အစိတ္အပုိင္း အမ်ားစုက Timeline Feature အတြက္ အေထာက္အကူ ျဖစ္သလို New Feed ရဲ႕ ပံ့ပုိးမႈကုိလည္း ပိုမိုအသက္ဝင္ေစပါလိမ့္မယ္။ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ေတြအတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ေထာက္ပံ့မႈေတြ ပါဝင္မွာ ျဖစ္သလို တည္ေနရာေတြကုိ မွ်ေဝႏုိင္မယ့္ စနစ္သစ္ေတြနဲ႔ ကိုယ္ရဲ႕ပုဂၢလိကဆုိင္ရာ မွ်ေဝမႈေတြကို ပုိၿပီး အသက္ဝင္မႈ ရွိေစဖုိ႔ ဓါတ္ပံုအႀကီးႀကီးေတြကအစ သတ္မွတ္ထားႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။ ဆက္ၿပီးေတာ့ မိုဘိုင္းပစၥည္းေတြေပၚမွာ ပိုမိုထင္သာျမင္သာ ရွိေစမယ့္ ဒီဇုိင္းပံုစံ အသစ္ရဲ႕ အားသာခ်က္ေတြ အေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပခ်င္ပါတယ္။
Feed မ်ားကုိ ေရြးခ်ယ္မႈ
Facebook ရဲ႕ နည္းပညာ ေခါင္းေဆာင္တစ္ဦးျဖစ္တဲ့ Chris Struhar က အသံုးျပဳသူ အမ်ားစုဟာ သူတုိ႔ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဘယ္လို သီခ်င္းမ်ိဳးကုိ နားေထာင္ေနၾကတယ္၊ ဘာေတြ လုပ္ေနၾကတယ္ ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းေတြကုိ သိခ်င္သူေတြ ျဖစ္တယ္လို႔ ဆုိထားပါတယ္။ သူတုိ႔ရဲ႕ News Feed ဒီဇိုင္းသစ္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုးရဲ႕ Feed ေတြကို ၾကည့္႐ႈႏိုင္ဖုိ႔ စီစဥ္ေပးထားပါတယ္။ မိုဘုိင္းပစၥည္းေတြနဲ႔ အသံုးျပဳတဲ့အခါ ဒီလိုမ်ိဳး ေထာက္ပံ့မႈက စိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္းပါတယ္။ Music ဆုိတဲ့ Feed အသစ္ကုိလည္း တင္ဆက္ေပးမွာ ျဖစ္ၿပီး ဓါတ္ပံုေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ Feed ကုိလည္း ေပါင္းစပ္ေပးမွာပါ။ Following Feed မွာေတာ့ အသံုးျပဳသူေတြက Like ျပဳလုပ္ထားတဲ့ စာမ်က္ႏွာေတြ၊ လူေတြရဲ႕ Update အားလံုးကုိ ၾကည့္႐ႈႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အရင္ကလို ႐ႈတ္ေထြးေနတဲ့ News Feed ပံုစံကေန ကိုယ္ၾကည့္ခ်င္တဲ့ အရာကုိ ေရြးခ်ယ္ၾကည့္႐ႈႏိုင္တဲ့ တင္ဆက္မႈမ်ိဳးလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
ဘာေတြ ထူးျခားသြားသလဲ
အခုလို ဒီဇိုင္းသစ္ ျပဳလုပ္လိုက္လို႔ News Feed ရဲ႕ ပံုစံက ဘာေတြ ထူးျခားသြားႏိုင္သလဲ အေျဖထုတ္ရမွာေတာ့ အေၾကာင္းအရာ သံုးခု ေပၚလာခဲ့ပါတယ္။ ပထမဆံုး အေနနဲ႔ စာမ်က္ႏွာေတြနဲ႔ လူေတြဆီက ေပးပို႔တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြကို စံုစံုလင္လင္ ရယူႏုိင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ စနစ္တက် ခြဲျခားၿပီး ရယူႏုိင္ျခင္းက အားသာခ်က္ ျဖစ္သလို စားေသာက္ဆုိင္စတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈေတြမွာလည္း ဒီေန႔အတြက္ ဘာေတြက အေကာင္းဆံုးလဲ ဆုိတဲ့ သတိေပးမႈေတြကုိ ရယူႏိုင္ပါတယ္။ ဒုတိယ တစ္ခ်က္ကေတာ့ Following Feeds နဲ႔ပဲ ျဖစ္ၿပီး ပင္မစာမ်က္ႏွာရဲ႕ ညာဘက္ျခမ္းကေန အေၾကာင္းအရာစံုကုိ ဆက္တုိက္ ေဖာ္ျပေပးေနမွာပါ။ ေနာက္ဆံုး အခ်က္ကေတာ့ ကာဗာဓါတ္ပံုျဖစ္ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္မႈေတြကုိ သိရွိႏုိင္ဖုိ႔ စီစဥ္ေပးထားပါလိမ့္မယ္။
တည္ေနရာ အခ်က္ျပ စနစ္သစ္
ဒီဇိုင္းပံုစံ ေျပာင္းလဲမႈမွာ ပလက္ေဖာင္း အားလံုးအတြက္ တည္ေနရာ အခ်က္ျပစနစ္ ေျပာင္းလဲမႈကုိလည္း ထည့္သြင္း ေပးလုိက္ပါတယ္။ စာမ်က္ႏွာေတြကို သြားေရာက္ ၾကည့္႐ႈတဲ့ ေနရာမွာ ပိုၿပီး ရွင္းလင္းစြာ ၾကည့္႐ႈႏိုင္ဖုိ႔နဲ႔ Loading ျပဳလုပ္ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြ သက္သာေစဖို႔ ဒီဇိုင္းပံုစံ အသစ္မွာ စီစဥ္ေပးထားပါလိမ့္မယ္။
အခု ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ အခ်က္ေတြက လာမယ့္ ရက္သတၱပတ္ အနည္းငယ္အတြင္းမွာ Facebook အသံုးျပဳသူေတြ ထိေတြ႕ ခံစားရေတာ့မယ့္ News Feed ပံုစံသစ္ရဲ႕ တခ်ိဳ႕အစိတ္အပိုင္းေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ႀကီးမားတဲ့ ဓါတ္ပံုေတြနဲ႔ ၾကည့္႐ႈသူေတြကုိ ဆြဲေဆာင္ႏိုင္မယ့္ ေထာက္ပံ့မႈေတြကလည္း လူမႈကြန္ရက္ေတြရဲ႕ အြန္လိုင္းေၾကာ္ျငာ စီးပြားေရးဘက္မွာ ထူးျခားမႈ တစ္ခုအျဖစ္ ေပၚထြက္လာဦးမွာပါ။ အသံုးျပဳသူ မ်ားလာတာနဲ႔အမွ် Feature ဆန္းသစ္မႈေတြ ပုိမိုေကာင္းမြန္လာခဲ့သလို လံုၿခံဳေရး စနစ္ေတြလည္း အဆင့္ျမင့္လာတဲ့ Facebook ရဲ႕ အသြင္သစ္ အျမင္သစ္ Interface ဒီဇိုင္းပံုစံကို အျမန္ဆံုး အသံုးျပဳႏုိင္ေတာ့မယ့္အေၾကာင္း တင္ဆက္ ေပးလိုက္ရျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
Ref & Credit to The IT Times

No comments:

Post a Comment